неделя, 25 март 2018 г.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation матиращ фон дьо тен

Здравейте! Днес ще ви разкажа за един фон дьо тен, който се намести в ежедневието ми. Вече съм към края на втората си опаковка и преди да изхабя и трета, смятам да ви занимавам с него. Става въпрос за Catrice HD Liquid Coverage Foundation. Предполагам, че това не е нов за вас продукт, има го от известно време на пазара и съм срещала и други ревюта в мрежата. Ако искате да разберете какво е моето мнение за него, продължавайте да четете.

Catrice HD Liquid Coverage има лека и течна консистенция, която се прелива с лекота. Преди да пристъпите към нанасянето му трябва хубаво да разклатите бутилката. Интересното за мен е, че въпреки течната консистенция, фот дьо тенът има почти пълно покритие. Не успява да скрие само по-упоритите ми петна, или някоя много зачервена пъпка, всичко останало остава скрито. Идва най-хубавата част, освен, че покрива несъвършенствата, стои изключително добре на кожата ми. Прави я гладка и кадифена. Матира кожата, като това се вижда още в началото, лицето изглежда така все едно вече сте сложили пудра. 


Издържливостта му е завидна, не съм имала фон дьо тен, който да изглежда еднакво добре от сутрин до вечер, без значение колко е топло навън. Тук идва и малко по-специфичната част - премахването. Аз го отстранявам с олио за лице или мицеларния гел на Garnier, за който ще ви разкажа следващия път ;). Открих, че за мен това са най-ефективните начини за отстраняване на този продукт. Catrice HD Liquid Coverage позволява напластяване без да си личи къде сте добавили от него. Прелива се много лесно с кожата, като не изсъхва прекалено бързо - има достатъчно време за работа.

Нещо, което забелязах с този фон дьо тен е, че не винаги се разбира с основите за лице. Имайте го предвид, преди да кажете, че фон дьо тенът не става за нищо. Пробвала съм го с различни основи и смея да твърдя, че към момента при мен се държи най-добре, като го нанасям директно върху крема за лице. Много от основите намаляват трайността му, както и вида му върху кожата.


Опаковката е стъклена, и има пипета, с която се дозира продуктът. По принцип разклащам добре бутилката, след това преди да развия капачето, стискам пипетата - така тя се пълни до горе, и отвъртам. Обикновено количеството, което изваждам, с този метод, ми е достатъчно за цялото лице, понякога даже ми е много. 

Моят цвят е най-светлият - 010 Light beige. Пасва ми идеално, самият цвят е неутрален. Тук идва и единственият недостатък - цветовата гама не е особено разнообразна, даже почти никаква. Ако успеете да си намерите подходящ цвят или комбинация от цветове, препоръчвам ви да пробвате този фон дьо тен. 

Вие използвали ли сте Catrice HD Liquid Coverage фон дьо тен? Какво мислите за него? Аз определена го харесвам :)

                                                                                                                                    Поздрави, Боряна

Няма коментари:

Публикуване на коментар