вторник, 24 април 2018 г.

Pantene Pro-V Elixir with Argan Oil олио за коса

Здравейте! Днес ще си говорим за поредното олио за коса. Използвам олио почти ежедневно, много добре се отразява на косата ми и се е превърнало в рутина за мен, от години. Днешното олио за коса е Patene Pro-V Elixir with Argan Oil, ако искате да разберете повече за него, продължавайте да четете.


Pantene Pro-V Elixir with Argan Oil е подхранващо и омекотяващо олио, което прави косата ми много гладка. Един ден сестра ми каза, че косата ми е много хубава. Аз се пошегувах и казах, че съм се изкъпала и затова е така. Тя каза - не, не дължините ти изглеждат много добре. Тогава ми светна! Единственото различно нещо, което бях използвала беше въпросното олио.


Pantene Pro-V Elixir with Argan Oil е с доста течна консистенция, и помпата изкарва доста голямо количество. Може да се използва на суха и на мокра коса. На суха слагам 1 помпа, на мокра 3. Не тежи на косата, не я прави на клечки, прави я лесна за разресване. Трудно се прекалява с него, дори на моята фина коса, не тежи, ако сложа повече. Тук обаче се губи икономичността, много лесно се оливам и предполагам ще то го приключа доста бързо, въпреки ограниченията, които съм си поставила с броя на помпите.

Като заключение мога да кажа, че продуктът е много сполучлив, пасна си с моята коса и не на последно място мирише приятно. Ако си търсите бюджетно и хубаво олио за коса, определено препоръчвам това.

                                                                                                                                    Поздрави, Боряна

Няма коментари:

Публикуване на коментар