вторник, 23 октомври 2018 г.

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil олио за премахване на грим

Здравейте! В статията за фон дьо тена на Catrice ви казах, че го премахвам с мицеларен гел или олио. Ето това е олиото, което използвам. Всъщност това е единственото олио, което съм използвала и не знаех какво точно трябва да се очаква от такъв тип продукт. Няма да скрия, че това е поредният купен продукт по виртуална препоръка. Ако искате да разберете дали ми харесва или не, продължавайте да четете.


Ще започна с най-важното - олио премахва гримът ми без забележка. Олията са предвидени за премахването на упорити и по-дълготрайни продукти. Може да се използва по два начина:
* да се нанесе на мокро лице и да се втрие в кожата
* да се нанесе на сухо лице, да се втрие добре и да се отмие

Аз предпочитам вторият вариант, нанасям олиото директно върху лицето, разтривам няколко минути, докато се разтвори гримът, и отмивам. Почиства много добре лицето от пластовете грим. С гримът на очите процедурата е същата, с тази разлика, че на мен не ми харесва да си мажа олио на очите. След като премахна гримът от очите известно време имам раздразване и виждам размазано (предполагам от мазното олио), независимо колко добре се опитвам да изплакна зоната. Не мога да кажа дали се случва с всички олия или само с това, защото не съм използвала други видове и марки.


След използване на олиото кожата остава много гладка и нежна, сякаш няма нужда от хидратиращ крем. Особено подходящо е за студените месеци, когато всяко изсушаване нанася големи щети по кожата.

Икономично е, за премахването на грима от лицето ми трябва 1, 1 и 1/2 изпомпване, а за не много дълготрайни продукти, стига и 1/2 помпа, но не за тях е предназначен този продукт.

Опаковката - ох, само това не ми е любимо. Механизмът на помпата протича и цялото шише става мазно, а за носене при пътуване и дума не може да става.

Вие използвали ли сте олио за премахване на грим? Кое? Събирам предложения, защото съм края на това олио, а идеята да премахвам грима си по този начин много ми харесва :)

                                                                                                                                    Поздрави, Боряна

Няма коментари:

Публикуване на коментар